2021-2022 ikasturtea

Informazioa
Ikaslego berria

Aurrematrikula (Ekainak 1-19)

Matrikula: (Behin betiko zerrendetan onartutakoak soilik) (Uztailak 13-17)

Eskolako ikaslegoa (Errepikatzaileak - 2. mailara pasatakoak)

Matrikula: (Ekainak 15-Uztailak 3)

Ikaslego ohia

Ate Irekien Jardunaldia

• 2021-05-05 |

Lore Azoka

2021-04-27

Ostegun honetan, apirilaren 29arekin eta eskolako arkupeetan, "Actividades Auxiliares de Floristería" ikastaroko ikaslegoak egindako lanen emaitzak erosteko aukera izango dugu. Ikastaroko irakaslea MJFloristaseko MªJesús Lucas izan da eta azokan lore sorten inguruan izan ditzazkezuen zalantzak ere argitzeko aukera izango duzue.

Ikastaroa gure eskolako Lanbideratzeko Formakuntza arloak Lanbiderekin eta Europear Gizarte Funtsarekin elkarlanean antolatu du.

Gure fototekan ikastaroko saioetan egindako lanen emaitza txiki bat ikusteko aukera duzue.

LHren ORIENTAZIO-ASTEA

2021-03-26

Apirilaren 26ko astean Bizkaiko Lanbide Heziketako ikastetxe publikoek Orientazio Jardunaldiak eta Ate Ireki birtualak egingo dituzte LHrekin zerikusia duten kontu guztien berri emateko.

Jardunaldietan parte hartu nahi dutenek apirilaren 20a baino lehen eman beharko dute izena formulario honen bidez.

Bertan, interesatzen zaien lan-arloa eta zein hizkuntzatan parte hartu nahi duten aukeratu ahal izango dute. Aurrerago jakinaraziko zaie nola, zein plataformaren bidez eta noiz konektatu behar duten.

[Eguneraketa] 2021ko ordutegia

2021-03-25

Hau da 2021. urteari dagokion eskolako idazkaritzako jendaurreko behin betiko ordutegia:

IDAZKARITZAKO JENDAURREKO ORDUTEGIA:

Neguko ordutegia

Astelehena eta Asteazkena:

Asteartea, osteguna eta ostirala:

Udarako ordutegia

Astelehenetik ostiralera: 8:30-14:00

Abuztuan ikastetxea itxita egongo da.

[Froga libreak] 2021ko deialdia

2021-03-01

2021ko froga libreen deialdia irekitzear dagoelarik, hau da aurrematrikulazioa gauzatzeko epea:

Martxoaren 10-24era.

Informazio osagarria 2021-02-26ko EHAAn hemen kontsultatu daiteke.

Lanbideratzeko Formakuntza

Aurrematrikula online