2020-2021 ikasturtea

[Elkarlana] Aleo-Vitrorekin aurrera darraigu.

• 20201123 |

El pasado viernes 20 renovamos por un año más el convenio de colaboración que nuestro centro tiene rubricado con Aleo-Vitro desde 2014. El acto fue rubricado por Iker Urresti en calidad de Director en representación de Derio Nekazaritza Eskola y Eneko Otxoa en representación de Aleo-Vitro.

Recepción, almacenamiento y tratamientos previos de la leche 2020

[FPE] Gaztaien ekoizpena

20201102

Hurrengo abenduaren 11an gazta ekoizpen ikastaroaren edizio berria izango dugu. Printzipioz ikastaroa gure eskolako egoitzan bertatik bertara gauzatuko dugu. Nolanahi ere eta alarma egoeraren bilakaeraren arabera baliteke semi-presentzialki egin beharra izatea.

Izen ematea Lanbideko webgunean edo bertatik bertara beraien bulegoetan egin dezakezu.

Ikastaroko ikasgaiak eta informazio osagarria Lanbideren atarian hemen kontsultatu daitezke.

Ekainean egin genuen azken ikastaroko irudiak honatx:

Recepción, almacenamiento y tratamientos previos de la leche 2020

[UrratsBat] 2019an sortutako enpresak

20201028

Iazko 2019-2020 ikasturtean zazpi izan dira LH DUALa formakuntza eredua jarraitu duten ikasleak. Batek Basogintza eta Naturgunea Goi Zikloan, beste batek Lorezaintza eta Loradenda Erdi Zikloan eta Basogintza eta Paisagintza Goi Zikloko bost ikaslek.

Aldi berean, bi izan dira ikasleek sortutako enpresak: Lurpe eta Goian.

[EFESC] Motozerra ziurtagiri europarraren azterketa praktikoak

20201022

Derio Nekazaritza Eskolako lanbideratze ikastaroetako eskaintzan ez du huts egiterik ECS1 mailako Motozerra Ziurtagiri Europarra eskuratzeko ikastaroak.

Ziurtagiria European Forestry and Enviromental Skills Council erakundeak kudeatzen du eta ikastaroa gaindituaz, Europar Batasun osoko baso lanetan lan egitea ahalbideratzen ditu ikasleak.

Ikastaroak atal teorikoa eta praktikoak ditu eta aurreko astean azterketa praktikoak gauzatu ziren gure eskolako esparruan. Saioetako argazkiak gure fototekan hemen eskuragarri dituzuelarik, azpikaldean saioko bideo laburra duzue ikusgai.

Hurrengo hilabeteetan beste ikastaro bat antolatzekotan gaudelarik, aurreinskripzioa email bidez derio@nekaderio.eus helbidean edo eskolako 94-4541421 telefonora deituaz egin dezakezue.

Zatozte guregana!

[2020-21 bekak] Eskatzeko epea irekia jada.

20201013

2020-21 ikasturteari dagozkien beka ez unibertsitarioak eskatzeko epea ireki da jada.

Bete beharreko baldintzei buruzko informazio osagarria Hezkuntza Saileko atarian kontsultatu daiteke jada.

Aurrematrikula online