Aurreinskripzioa 2020-2021 (Ohiko Galderak)

Matrikulazio epea gainditu zait. Zer egin dezaket?

Dagokizun epean matrikulazioa osatzen ez baduzu, plazari uko egiten diozula ulertuko dugu eta galdu egingo duzu itxaron zerrenda balego. Eskolara deitu ezazu plaza horretan interesa duzula adierazteko, nahiz eta lehentasunik ez duzun izango. Plazarik libratuko balitz, eskolatik horren berri jakinaraziko dizugu.

Ze ziurtagiri behar dut?

Kontsultatu ezazu hemen behar duzun informazio guztia.

Adin txikikoa naiz, nik matrikula gauzatu dezaket?

Ez. Zure gurasoek edo tutoreek egin beharko dute ezinbestean. Sinaturiko baimen honekin eta beraien NAN fotokopia batekin zerorrek aurkeztu dezakezu.

Beste pertsona batek nire ordez matrikulatu al nezake?

Bai, baina horretarako idatzizko baimen hau eta eskatutako dokumentazio guztia ekarri beharko dituzu.

Non osatu dezaket matrikulazioa?

Eskolako idazkaritzan.

Matrikulatu egin naiz baina jada ez dut interesik, nire eskaera bertan behera utzi dezaket?

Bai. Idatziz eskatu beharko duzu (bertaratuta edo email bidez) eta bertan utzi zenuen dokumentazioa jasotzera etorri beharko duzu.

Noiz eta nola eskatu dezaket moduloen konbalidazioa?

Tienes que solicitarla en la secretaría del centro en el periodo señalado cada año (normalmente a principios de curso). Sólo puedes pedir la convalidación para los módulos de 1er curso ya que son en los que estás matriculado. Los de 2º curso se solicitarán en 2ª curso. Tienes que aportar la documentación necesaria que acredite que puedes convalidar el módulo (expediente académico, certificado First…) Hasta que no te den la respuesta afirmativa de tu convalidación tienes que seguir yendo a clase.

Modulo baten konbalidazio eskaera osatu dut. Klasera joan beharra al daukat?

Bai. Konbalidazioa onartu dizutela ofizialki komunikatu ezean, joan beharra daukazu.

45 urte baino gehiago ditut ¿ingeleraz salbuetsita al nago?

Bai.