2020-2021 ikasturtea

[Froga libreak] 2021ko deialdia

• 2021-03-01 |

2021ko froga libreen deialdia irekitzear dagoelarik, hau da aurrematrikulazioa gauzatzeko epea:

Martxoaren 10-24era.

Informazio osagarria 2021-02-26ko EHAAn hemen kontsultatu daiteke.

[FPE] Loradendako Jarduera Osagarriak

2021-01-19

Ostiral honetan hasi eta maiatzera arte luzatuko den Loradendako Jarduera Osagarriak ikastaroaren edizio berria izango dugu.

Izen ematea agortu delarik, ikastaroa eskolako 7. gelan eta kristalezko negutegian irakatsiko da.

Ikastaroaren irakaslea Maria Jesús Lucas lorezaina izango da. Bere Facebook profilean egiten dituen lanen berri izan dezakezue.

Ikastaroko ikasgaiak eta informazio osagarria Lanbideren atarian hemen kontsultatu daitezke.

Instagram NekaDerio

[Elkarlana] Aleo-Vitrorekin aurrera darraigu.

20201123

El pasado viernes 20 renovamos por un año más el convenio de colaboración que nuestro centro tiene rubricado con Aleo-Vitro desde 2014. El acto fue rubricado por Iker Urresti en calidad de Director en representación de Derio Nekazaritza Eskola y Eneko Otxoa en representación de Aleo-Vitro.

Recepción, almacenamiento y tratamientos previos de la leche 2020

[FPE] Gaztaien ekoizpena

20201102

Hurrengo abenduaren 11an gazta ekoizpen ikastaroaren edizio berria izango dugu. Printzipioz ikastaroa gure eskolako egoitzan bertatik bertara gauzatuko dugu. Nolanahi ere eta alarma egoeraren bilakaeraren arabera baliteke semi-presentzialki egin beharra izatea.

Izen ematea Lanbideko webgunean edo bertatik bertara beraien bulegoetan egin dezakezu.

Ekainean egin genuen azken ikastaroko irudiak honatx:

Recepción, almacenamiento y tratamientos previos de la leche 2020

[UrratsBat] 2019an sortutako enpresak

20201028

Iazko 2019-2020 ikasturtean zazpi izan dira LH DUALa formakuntza eredua jarraitu duten ikasleak. Batek Basogintza eta Naturgunea Goi Zikloan, beste batek Lorezaintza eta Loradenda Erdi Zikloan eta Basogintza eta Paisagintza Goi Zikloko bost ikaslek.

Aldi berean, bi izan dira ikasleek sortutako enpresak: Lurpe eta Goian.

Lanbideratzeko Formakuntza

Aurrematrikula online