2022-2023 ikasturtea

Ikaslego ohia

[Matrikula 2022/23] Kontuan hartu beharreko datak

• 2022-06-01 |

Matrikula gauzatzeko ekarri beharreko dokumentazio zerrenda azpikaldeko irudian sakatu.

[CURSO] Fitosanitarioak. Oinarrizkoa-->Aurreratua

20220215

Urtarrilaren 28an hasi eta martxoaren 9ra arte produktu fitosanitarioen ikastaroa antolatu dugu, zehazki oinarrizko mailatik aurreratuenera arteko ikastaroa.

Ikastaroko programa osoa hemen eskuratu dezakezu.

Ikastaroa gazteleraz gauzatuko da eta 25 plaza ditugu soilik.

Aleo Vitro 2021

[Arboretoa] Ingurumen Hezkuntzako bideoa

20220207

Basogintza zikloko ikaslegoak Ingurumen Hezkuntza ikasgaiaren barnean eskolako ingurumen ondarea ezagutarazteko hainbat ekimen gauzatzen ari da.
Azpikaldeko bideoa Marcos Isasi, Iñaki Galleguillos, Unai Huidobro eta Pablo Guillének elkarlanean egindako lana da.

Off ahotsa Marcos Isasik jarri du eta aktoreak eskolako landareria eta fauna da.

Bejondeizuela!

Lanbideratzeko Formakuntza