2021-2022 ikasturtea

Informazioa
Ikaslego berria

Aurrematrikula (Maiatzak 31- Ekainak 18)

Matrikula: (Behin betiko zerrendetan onartutakoak soilik)

Eskolako ikaslegoa (Errepikatzaileak - 2. mailara pasatakoak)

Matrikula: (Ekainaren 14tik uztailaren 2ra)

Ikaslego ohia

Basogintzako ikaslegoa Gorbeiako marrualdian

• 2021-09-24 |

Atzoko egunez eta oreinen marrualdia bertatik bertara ikusteko asmoz, basogintza zikloko 1. mailako ikaslegoarekin batera Gorbeiako Parke Naturalera irteera egin genuen.

Busa Zarateko parkinean utzita, bost kilometroko txangoa egin genuen gure ikaslegoak oreinak entzun eta ikusteko aukera izan zezaten. Argazkiak, zoomarekin ezinbestean, Markel García ikasleari esker gozatu ditzazkegu.

2021-2022 beka deialdia

2021-09-09

2021-22 ikasturterako bekak eskatzeko deialdia ireki da jada.

Informazio osagarria Hezkuntza Saileko webgunean aurkituko duzue.

Eskaera betetzeko beharrezko inprimakiak eskolako administrazioan eskuratu ditzazkezue.

[Ikasturte hasiera] Taldekako banaketa

2021-09-02

2021-22 ikasturtearen hasiera taldeka gauzatuko dugu, honatx:

Irailaren 8a - Goi Zikloa

09:00, 2. maila
10:00, 1. maila

Irailaren 14a - Ziklo Ertaina

09:00, 2. maila
10:00, 1. maila

[Matrikulazioa] II fasearen zerrendak 17:00etan

2021-07-22

II. fasearen zerrendak gaurko egunez 17:00etan Ikasgunean publikatuko dira.

Mari Carmenek erretiroa hartzen digula!

2021-07-22

MariCarmenek erretiroa hartzen digula!

Gure eskolako garbitzaile langile taldean jardunean hainbat urteren buruan, gure MariCarmenek ongi merezitako erretiroa hartzen digu.

Atzoko egunez hamaiketako zaporetsuaz gozatzearekin batera lore sorta dotorea oparitzeko aukera izan genuen. Gure eskolako baliabideak osasun eta higiene aldetik ahalik eta egoerarik hoberenean erabiltzeko aukera izan genezan erakutsi duen dedikazioa eta inplikazioa bereziki eskertu nahi ditugu. Langaren maila gainditzea zaila izango da gero!

Jaso beza hitz hauekin gure eskolako komunitate osoaren esker ona eta aitortza.

Orain, familiaren txanda!

Lanbideratzeko Formakuntza