2022-2023 ikasturtea

Ikaslego ohia

[Erasmus+] European Parnership in Hydroponics

• 20221110 |

Gaurko egunez Derio Nekazaritza Eskolan European Parnership in Hydroponics Erasmus proiektuaren kideen bisita jaso dugu.

Lantaldean Europako herrialde anitzetako ordezkaritza dago, hala nola, Herbehereak (SUSP), Danimarka (Roskilde Tekniske Skolen), Suedia (NTI Gymnasiet), Belgika (EfVET) eta Euskadiri dagokionez, Tknika, Lanbide Heziketarako berrikuntzarako zentruak parte hartzen du. Tknikak antolatutako irakasleen mugikor egonaldia honetan, nazioarteko lantalde honek Derio Nekazaritza Eskolaren funtzionamendua eta gure instalakuntzak ezagutzeko aukera izan dute.

[RTS Roskilde] Esperientzia aberasgarriak

20220923

Europear Batasuneko LHko irakaslegoaren esperientzien trukaketa ekimenaren baitan, gure eskolako lorezaintza zikloko irakaslea den Urtza Sarrionandia eta Tknikako Leire Orejarekin batera aste bateko egonaldia egiten ari dira Danimarkako Roskilde Tekniske Skolen.

Argazki guztiak gure fototekan:

RTS Roskilde

[CURSO] Fitosanitarioak. Oinarrizkoa-->Aurreratua

20220215

Urtarrilaren 28an hasi eta martxoaren 9ra arte produktu fitosanitarioen ikastaroa antolatu dugu, zehazki oinarrizko mailatik aurreratuenera arteko ikastaroa.

Ikastaroko programa osoa hemen eskuratu dezakezu.

Ikastaroa gazteleraz gauzatuko da eta 25 plaza ditugu soilik.

Aleo Vitro 2021

[Arboretoa] Ingurumen Hezkuntzako bideoa

20220207

Basogintza zikloko ikaslegoak Ingurumen Hezkuntza ikasgaiaren barnean eskolako ingurumen ondarea ezagutarazteko hainbat ekimen gauzatzen ari da.
Azpikaldeko bideoa Marcos Isasi, Iñaki Galleguillos, Unai Huidobro eta Pablo Guillének elkarlanean egindako lana da.

Off ahotsa Marcos Isasik jarri du eta aktoreak eskolako landareria eta fauna da.

Bejondeizuela!

Lanbideratzeko Formakuntza