2021-2022 ikasturtea

Informazioa
Ikaslego berria

Aurrematrikula (Maiatzak 31- Ekainak 18)

Matrikula: (Behin betiko zerrendetan onartutakoak soilik)

Eskolako ikaslegoa (Errepikatzaileak - 2. mailara pasatakoak)

Matrikula: (Ekainaren 14tik uztailaren 2ra)

Ikaslego ohia

[Matrikulazioa] II fasearen zerrendak 17:00etan

• 2021-07-22 |

II. fasearen zerrendak gaurko egunez 17:00etan Ikasgunean publikatuko dira.

Mari Carmenek erretiroa hartzen digula!

2021-07-22

MariCarmenek erretiroa hartzen digula!

Gure eskolako garbitzaile langile taldean jardunean hainbat urteren buruan, gure MariCarmenek ongi merezitako erretiroa hartzen digu.

Atzoko egunez hamaiketako zaporetsuaz gozatzearekin batera lore sorta dotorea oparitzeko aukera izan genuen. Gure eskolako baliabideak osasun eta higiene aldetik ahalik eta egoerarik hoberenean erabiltzeko aukera izan genezan erakutsi duen dedikazioa eta inplikazioa bereziki eskertu nahi ditugu. Langaren maila gainditzea zaila izango da gero!

Jaso beza hitz hauekin gure eskolako komunitate osoaren esker ona eta aitortza.

Orain, familiaren txanda!

[Matrikula 2021/22] Kontuan hartu beharreko datak

2021-07-02

Matrikula gauzatzeko ekarri beharreko dokumentazio zerrenda azpikaldeko irudian sakatu.

Lanbideratzeko Formakuntza

Aurrematrikula online