2022-2023 ikasturtea

Ikaslego ohia

[Gabonak 2022] Irati Astondoa gurean

• 20221226 |

Gabonetako oporren bezperan eskolako jaia eta hamaiketako antolatzea ohikoa izaten da gure eskolan.

Aurtengo legez, Irati Astondoa herri kirolari zeanuriarra gurean izan genuen eta bere jardueraren berri eskaini zigun hitzaldian ematearekin batera, praktikatzen dituen hainbat herri kirolen erakustaldia egin zigun.

Hori gutxi balitz, gure ikaslegoak ere hamaika herri kirol praktikatuz norgehiagoka jarduteko aukera izan zuen. Azpikaldean, gure fototekan egun horretako irudi esanguratsuenak dituzue ikusgai.

Amaitzeko, milesker Irati ta Pabi guregana etortzeko hartutako denboragatik!!

[Gabonak 2022] Irati Astondoa>/center>

[Erasmus+] European Parnership in Hydroponics

20221110

Gaurko egunez Derio Nekazaritza Eskolan European Parnership in Hydroponics Erasmus proiektuaren kideen bisita jaso dugu.

Lantaldean Europako herrialde anitzetako ordezkaritza dago, hala nola, Herbehereak (SUSP), Danimarka (Roskilde Tekniske Skolen), Suedia (NTI Gymnasiet), Belgika (EfVET) eta Euskadiri dagokionez, Tknika, Lanbide Heziketarako berrikuntzarako zentruak parte hartzen du. Tknikak antolatutako irakasleen mugikor egonaldia honetan, nazioarteko lantalde honek Derio Nekazaritza Eskolaren funtzionamendua eta gure instalakuntzak ezagutzeko aukera izan dute.

[RTS Roskilde] Esperientzia aberasgarriak

20220923

Europear Batasuneko LHko irakaslegoaren esperientzien trukaketa ekimenaren baitan, gure eskolako lorezaintza zikloko irakaslea den Urtza Sarrionandia eta Tknikako Leire Orejarekin batera aste bateko egonaldia egiten ari dira Danimarkako Roskilde Tekniske Skolen.

Argazki guztiak gure fototekan:

RTS Roskilde

[CURSO] Fitosanitarioak. Oinarrizkoa-->Aurreratua

20220215

Urtarrilaren 28an hasi eta martxoaren 9ra arte produktu fitosanitarioen ikastaroa antolatu dugu, zehazki oinarrizko mailatik aurreratuenera arteko ikastaroa.

Ikastaroko programa osoa hemen eskuratu dezakezu.

Ikastaroa gazteleraz gauzatuko da eta 25 plaza ditugu soilik.

Aleo Vitro 2021

Ikasenplegu