2020-2021 ikasturtea

[EFESC] Motozerra ziurtagiri europarraren azterketa praktikoak

• 20201022 |

Derio Nekazaritza Eskolako lanbideratze ikastaroetako eskaintzan ez du huts egiterik ECS1 mailako Motozerra Ziurtagiri Europarra eskuratzeko ikastaroak.

Ziurtagiria European Forestry and Enviromental Skills Council erakundeak kudeatzen du eta ikastaroa gaindituaz, Europar Batasun osoko baso lanetan lan egitea ahalbideratzen ditu ikasleak.

Ikastaroak atal teorikoa eta praktikoak ditu eta aurreko astean azterketa praktikoak gauzatu ziren gure eskolako esparruan. Saioetako argazkiak gure fototekan hemen eskuragarri dituzuelarik, azpikaldean saioko bideo laburra duzue ikusgai.

Hurrengo hilabeteetan beste ikastaro bat antolatzekotan gaudelarik, aurreinskripzioa email bidez derio@nekaderio.eus helbidean edo eskolako 94-4541421 telefonora deituaz egin dezakezue.

Zatozte guregana!

[2020-21 bekak] Eskatzeko epea irekia jada.

20201013

2020-21 ikasturteari dagozkien beka ez unibertsitarioak eskatzeko epea ireki da jada.

Bete beharreko baldintzei buruzko informazio osagarria Hezkuntza Saileko atarian kontsultatu daiteke jada.

[2020 ikasturte hasiera] Hasiera pausokatua

20200829

Datorren ikasturtea hastear dagoelarik eta Hezkuntza Sailaren irizpideak jarraituta, gure eskolan ere ikasturte hasiera pausokatua egingo dugu.

Zikloen artean aste bateko tartea zainduko dugu eta ikastaroko bi egunetako tartea:

• Irailaren 14a: Goi zikloen 2. mailak.
  • Irailaren 16a: Goi zikloen 1. mailak.
  • Irailaren 21a: Ziklo ertainen 2. mailak.
  • Irailaren 23a: Ziklo ertainen 1. mailak.

Klaseak 08:15etan hasten dira.

AURTEN EZ DA IKASTURTEKO AURKEZPENIK EGINGO.

Informazio osagarria izandakoan hemen emango dugu horren berri.

[Udako oporrak 2020] Eskolaren itxialdia

20200727

Gure eskola uztailaren 29tik irailaren 1era arte itxita egongo da.

[UrratsBat sariak 2020] Lurpe Natural Solutions

20200624

Jurgi Uriarte, Derio Nekazaritza Eskolako Paisajismoa eta Landa-Ingurunea zikloko ikasle ohiak aurtengo #UrratsBat sarietan bere Lurpe Natural Solutions enpresarekin arlo teknologikoko enpresa onenaren saria lortu du!!

Eskolako komunitate osoari poza sortzen digu Jurgiren lana eta esfortzuak aitortza jasotzen dutela ikusteak.

Zorte on ibilbide berrian eta ZORIONAK!!!

Aurrematrikula online